4 jan 2012

De perfecte afstudeeropdracht...

Februari 2012. Het begin van het einde...Dan ga ik afstuderen en mag ik mezelf eindelijk een echte communicatieprofessional noemen. Natuurlijk heb ik mijn uiterste best gedaan om een leuke en interessante afstudeeropdracht te zoeken en dat is gelukt! Ik ga afstuderen bij het WSPA, een organisatie die opkomt voor de belangen van dieren. Dit gebeurt overwegend door middel van educatieprogramma's, reddingsoperaties en politieke campagnes. Wat zij daarmee willen bewerkstelligen is een positieve verandering in de houding van mensen tegenover dieren. Daarnaast willen ze ervoor zorgen dat overheden nieuwe wetten aannemen om het welzijn van dieren te beschermen of te verbeteren.

De uitgangspunten van het WSPA:
• Dieren hebben een bewustzijn en kunnen lijden.
• De behoeften die dieren hebben voor hun welzijn moeten worden gerespecteerd.
• Aan wreedheid jegens dieren moet voor altijd een einde komen.

Zoals jullie door het lezen van mijn blog denk ik wel gemerkt hebben denk ik eigenlijk precies hetzelfde over dieren en hun welzijn. Ik ben dan ook ontzettend blij dat ik op communicatieniveau kan gaan bijdragen aan het welzijn van dieren over de hele wereld.
Vanaf nu ga ik op een nog dieper niveau aan de slag met het onderwerp van dit blog: Communicatie met een staartje... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten