30 jan 2012

Postpauze...

Beste volgers,

Helaas moet ik aankondigen dat ik er een tijdje tussenuit zal zijn. Ik ben namelijk begonnen aan mijn afstudeeropdracht bij WSPA Nederland. Hiervoor ga ik onderzoek doen naar de mogelijkheden voor een grootschalig Fundraising Event en de behoeften van de doelgroep voor dit soort evenementen. Met het evenement kan extra geld ingezameld worden om nog meer dieren te redden en een mooie toekomst te bieden. Dit is natuurlijk iets dat ik ontzettend belangrijk vind en ik wil daarom de komende periode al mijn tijd steken in deze opdracht. Hierdoor wordt het wellicht moeilijk om ook nog dagelijks op mijn blog te posten. Ik heb dus besloten even een 'postpauze' in te lassen zodat ik me volledig kan storten op mijn afstudeerperiode.
Als het goed is ben ik in juni klaar en heb ik mijn diploma communicatie. Vanaf dan kunnen jullie weer veel nieuwe posts verwachten over dieren en communicatie...

Hopelijk tot juni!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten